onsdag 4 mars 2015

Anställningstid

Nu är min närmaste "chef" medveten om min anställningstid efter ett litet kryptiskt påpekande från mig, och jag har fått frågan vad jag "önskar" mig, det blir ingen guldklocka, utan man får välja inom vissa kategorier där man får x summa i presentkort, så jag valde rese presentkort.

Kunde valt smyckesaffär och köpt mig en klocka själv, men saker går ju sönder eller blir liggande och samlar damm, så någon typ av resa passar mig fint, minnet består ju förhoppningsvis livet ut.

Nu är det bara att vänta in och se när presentkortet dyker upp :)

Läs även andra bloggares åsikter om 

3 kommentarer:

Pengar och cash sa...

Kul! Du får i alla fall nånting! Men du skulle haft en guldklocka på skrivbordet samma dag tycker jag.

Per Penning sa...

Kör du 25 år till nu då? ;-)

nonhosonno sa...

Pengar och cash: Jo håller med dig.

Per: Hehe ja vem vet ;)