lördag 25 januari 2014

Tillgodoränta

Lade in 300:- för betalning, en extra amortering på krediten. Passade även på att ladda 450:- på bensinkortet, vi har ett Preem kort där vi tankar och betalar månaden efter, nu fyllde jag på så saldot ligger på plussidan, vilket även medför en tillgodoränta på 2,15%, ingen dum idé att ladda upp extra.

Idag har vi planerat in ett besök på en restaurang inne i byn, en lunch, mysigt, jag skall äta en pizza, så idag "fuskar" jag, ingen lchf lunch. Det är ingen vanlig pizzeria utan en restaurang, så pizzorna är ordentliga om jag får säga så, riktigt bra råvaror och underbar smak. Lite dyrare men mycket bättre.

Vinet jag kom över och öppnade igår hällde jag ut, luktade skumt och smakade inte ok, så kommer svänga förbi gröna skylten och köpa en liten flaska med ekologiskt rött inför ikväll.

Kaffedax!

Läs även andra bloggares åsikter om  

Inga kommentarer: