söndag 26 september 2010

H&M rapporten!


Tror jag kommer lysa som en stjärna. Jag och lilltösen var och besökte H&M idag, det var packat med folk som shoppade höst och vinterkläder, så det skulle förvåna mig om rapporten i slutet av veckan visar tråkiga siffror.

Lilltösen fick ny vinterjacka 399:- med tillhörande byxor 249:- och jag köpte mig en jeans skjorta 249:- jag gillar H&M och deras "bonus" då köpet berättigade oss till 100:- i presentkort till nästa köp, samt bonuspoängen, kanon!

Var även inne på KappAhl och köpte en vinterjacka till mig, min gamla skinn/mocka jacka har nu nått den aktningsvärda åldern av 10+ och börjar bli såpass sliten att ett nyköp var berättigat. En 25% rabattkupong gjorde jackan 325:- billigare.

Känns som vi har fått mycket för pengarna idag :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Magnus från Dollarkursen.com sa...

Tankade själv H&M idag!

nonhosonno sa...

4020: Jupp inside info är det bästa :) Det var mer folk på H&M

Magnus: Gött det!