måndag 20 april 2015

Svårförhandlat

Det fanns några saker som jag kunde gjort bättre under det gångna året... Det var motiveringen i korthet till att jag ej fick full pott. Köper det, men synd att det alltid skall fokuseras åt det hållet, sällan eller aldrig man får cred för det som man gör bra eller extra.

Löneförhandlingen är därmed avslutad och min ökning blir 300:- generellt  + 270:- av pott pengarna, totalsumma 570:- mer i månaden från 1 april.

Hur går det för er andra med lönebiten?

Läs även andra bloggares åsikter om 

2 kommentarer:

Myttinge94 sa...

Med tanke på att inflationen är runt noll (eller hur?) är det kanske inte så illa att få en ökning överhuvudtaget.

(Obs, spår av ironi kan förekomma.)

Tack för en intressant blogg.

Mvh

Myttinge94

nonhosonno sa...

Jag tar givetvis tacksamt emot all höjning :)

Tack, skoj att du gillar min blogg.