måndag 3 mars 2014

Snittkurs

Efter mina inköp av Nexam sitter jag nu med en snittkurs på 20,38:- per styck. Har ökat innehavet i några omgångar, och det blir nog ett köp till, sedan känner jag mig nöjd och lådan stängs igen. Framtiden får utvisa om det var ett ekonomiskt bra val.

Besökte i helgen en skivmässa, många trevliga vinyler till salu där, köpte med mig 5 st skivor till priset av 155:-

Har fått hem min gamla skivspelare som jag brukade i min ungdom, efter lite röjande hittade far min den i garaget. Pluggande in den idag och den snurrade igång fint, bra kvalité må jag säga. Givetvis är rem och nål inte i toppskick efter alla dessa år, så surfade runt en stund på nätet och hittade till slut matchande nål och rem på ebay. Båda sakerna är nu på väg hit, totalsumman slutade på humana 225:-

Musik på vinyl är riktigt trevligt :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: