lördag 15 februari 2014

Ökat innehav

Köpte i torsdags några extra HCS Holding, fyllde på utöver dem jag redan hade i min glömda depå, nu sitter jag med ett jämnt antal, vilket känns fint.

Kommer fylla upp till jämnt antal även med Cassandra Oil och Nexam Chemical.

Min tanke bakom det hela är ju tilldelningen av aktieslag som skett under dessa år, om det fortsätter så baseras ju antalet jag får på antalet jag har, så det hela är bara en liten chansning, aktierna har legat där så länge nu att de får ligga ett tag till.

Nexam däremot kommer jag bli aktiv med nu, har läst på om bolaget och måste säga att det ser riktigt spännande ut, så där kommer jag köpa upp mig på annan grund, en resa jag vill vara med på, och det ser verkligen ut som en trevlig resa.

Kommer även successivt att öka i Industrivärden C, har ett antal, men har inte köpt på länge nu, så i takt med att jag omfördelar vår budget kommer jag öka i aktier.

Läs även andra bloggares åsikter om 

Inga kommentarer: