fredag 24 januari 2014

Lönespecifikation

Lönen är inne och min specifikation låg i lådan, nu visste jag summan då jag var nyfiken igår, men det är alltid trevligt att smyga upp kuvertet tycker jag, smyga rad för rad på lönespecen :)

Fredagskväll och en lugn sådan, ena dottern har åkt skridskor och den andra har ridit häst, frugan har gjort ett extra pass, så vi är alla lite slöa, blir inte många knop gjorda.

Skall roa mig en stund med att läsa lite ekonomibloggar och vad som skett i omvärlden idag. Blir även en liten koll om vi skall putta in några extra hundralappar någonstans nu när det blev lite mer i lönekuvertet än beräknat.

Kom över en flaska vitt, så kommer strax hälla upp ett litet glas och njuta in några dagars ledighet.

Ha det gott därute!

Läs även andra bloggares åsikter om  

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack, det samma! Jag har ensamhelg denna vecka så kvällen spenderas med att dricka rött, läsa bloggar och fila på några informationssajter :)

nonhosonno sa...

God morgon! Låter som en lugn och behaglig helg :)