torsdag 6 december 2012

Morgonmöte

Det blev en lika tidig morgon idag, vaknade 03.00 och var igång i snösvängen strax innan kl 4, körde nästan oavbrutet fram till 15.00 då jag ställde in maskinen och tillbringade sista timmen med att redovisa/debitera de olika uppdragen.

När jag åkte i morse mötte jag skogens konung, en älg gick sakta och ståtligt över vägen, jag körde försiktigt pga väglaget så jag hann upptäckta älgen i tid, riktigt stora djur, inte roligt att köra på ett sådant.

Ikväll får det bli ett avsnitt av The Walking Dead, lite mys innan det är dax att köra igen.

Hur har din dag varit?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

minna sa...

min dag har varit bra, men med massor av snö=) Det har varit hektiskt på jobbet! Minst sagt!

nonhosonno sa...

Full fart alltså, skönt att det nu är helg då, hoppas du är ledig :)