måndag 10 september 2012

Sålt lite

Har idag sålt mina Avanza Bank aktier och inkasserat en liten vinst, gjorde drygt 10:- per aktie, helt kanon, då kan man vänta in nästa nedgång och köpa igen :)

Var med lill tösen på teater idag, första gången, lite introduktion, nästa vecka börjar det på riktigt, ett läsår, en gång i veckan, teater, dans, musik, samt bild och form, 6 veckor vardera, verkar riktigt bra. Finns sedan fortsättningslektioner där man väljer inriktning.

Fick sålt lite mer jultidningar åt stor tösen på jobbet, hon traskade på bra igår, men dålig utdelning, så min försäljning idag fick henne taggad igen. Verkar dock svårt att få sålt några mängder, det är många om kakan.

Gjort någon vinst idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...



Min vinst är att jag har min son på samma kurs med min bästa vän och hans tös som "medspelare".

Och ang jultidningar så är nog både jag och damen intresserade om möjlighet finnes.

/Gud

nonhosonno sa...

Bra vinst det!

Klart ni skall få köpa några tidningar :)