måndag 5 mars 2012

Oreo

En låda med godsaker :) Min tredje kampanj innehöll godsaker från Oreo. Vrid, slicka, doppa!

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=nonhosonno

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Varför rekommendera det skräpet?
Sätter fart på insulinet på en gång. Sen är kroppen startklar för att lagra fett. I bästa fall innehåller dom mest maltodextrin och diverse smakämnen. I sämsta fall även transfetter.
Annars allt gott. Lycka till med dina investeringar. Och din diet. Tror du hade en på gång.

Paulina blogg sa...

Mmmm... Oreo..kakor.. Ska genast registrera mig. Tack för en bra blogg förresten.! Mvh, Paulina

nonhosonno sa...

Anonym: Tack, det snurrar på, allt gott, våren är på ingång. Dock är dieten den felande länken just nu.

Paulina: Tack, ja regga dig du, det finns många kampanjer att anmäla sig till. Trevligt att du gillar min blogg

Ann-Sofi MATSAFARI sa...

Jag har testat att göra efterätter på den kakan. Det blev inte alls dumt.

nonhosonno sa...

Gott :)