lördag 24 mars 2012

Hänt i veckan

Under veckan som gått har jag besökt tandläkaren med min onda visdomstand, så nu är den ett minne blott, snabba ryck, ett krasande och ett plopp så var den ute, riktigt skönt! Klarade mig från en smärre utgift också, då besöket täcktes av min frisktandvårdsförsäkring, vilket kändes extra bra :)

Investerat i Apple, nästan, närmare bestämt certificatet Bull Apple X3, skall köpa några till nästa vecka. Apple har ju i dagarna släppt sin nya Ipad, vilket kan höja kursen ytterligare kanske?

Var ute med några vänner i torsdags och klämde några kalla.

Igår blev det mys med familjen, och på kvällen såg jag och frugan på Contagion, bra rulle med Matt Damon.

Idag blir det whiskey provning, ja en favorit i repris, livets vatten och en god bit mat väntar :)

Hur har din vecka sett ut?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: