söndag 18 mars 2012

Bull & Bear

Har suttit inloggad hos Avanza och sneglat lite på Bull Apple X3 samt Bear Apple X3, brukar inte handla med certifikat, och har inte köpt Bull eller Bear tidigare.

Bull Apple X3 är en börshandlad fond med hävstång, stiger kursen för Apple med 1% stiger Bull med 3% och vice versa, alltså går Apple ner 1% går Bull ner 3%.

Under nästa vecka lutar det åt några Bull, den har gått upp mycket men har mer att ge tror jag, om jag har rätt vette tusan :)

Har lagt in säljordrar på mina fonder Avanza Zero, Spiltan Räntefond samt Öhman Obligationsfond, måste ju ha lite kapital att röra mig med, känner mig lite wild and crazy :)

Vad tror du om Bull & Bear?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svårt att veta. Just Apple ligger ju så högt nu.
Vad tycker du om Avanza, funkar det bra. Har du ett ISK där?
Ha det bra.

nonhosonno sa...

Jag är nöjd med Avanza, fungerar fint för mig, nej jag har inte något ISK, inte någonstans, kör på som vanligt.

Tackar. Ha det gott!