onsdag 3 augusti 2011

Förklädnad?


Nu verkar det som Saab löst finansieringen ännu en gång, Muller är på insamlingsresa i USA och enligt DI har nu Saab klämt fram nya aktier genom en nyemission, som sålts till GEM fonden. Vad säger de övriga aktieägarna egentligen?

Klart jag önskar att de rider ut den här omöjliga stormen, men samtidigt står jag undrande, hur kan det fungera allt det här, helt makalöst, inga bilar produceras eller säljs, bara utgifter!

Skall väl inte säga för mycket, med risk att få äta upp det, men min personliga åsikt är att det inte är helt rent mjöl i påsen hos vissa herrar. En varg i fårakläder.

Bilen på bilden fotade jag idag, en förklädd suv av något slag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Spargrisens Mor sa...

Ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig...Nu ska ju folk få sina löner i alla fall, verkar det som...JAG fattar ingenting hur det kan snurra på som det gör!

nonhosonno sa...

Snart är det ju löneutbetalning igen, hur blir det då kan man ju undra. Ja det är mycket underligt detta.