fredag 3 september 2010

Mera Öresund!

Sålde ju HQ aktierna i måndags och ökade i Öresund för de pengarna i tisdags, igår ändrade jag om ytterliggare i min portfölj, sålde av mina Betsson på kursen 95:- och ökade lite till i Öresund, till kursen 98,50 så min snittkurs ligger nu på 98,36:-

Huvud rullar, Stefan Dahlbo får sparken från VD tjänsten i Öresund samt lämna bolagets styrelse. Stefan Charette tar över som VD. Det ser nu ut som Carnegie köper tillbaks HQ Fonder för 850 miljoner, så då löser det sig med.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Hade tyvärr inga mer pengar, annars hade jag definitivt tankat mer Öresund.

nonhosonno sa...

Jupp, skulle haft en jätte hög pengar liggande nu så hade jag köpt ännu mer :)

aktiespartacus sa...

Det har ju onekligen varit en mycket intressant börsvecka. :)

nonhosonno sa...

Ja det kan man säga :)