onsdag 18 augusti 2010

Kapade utgifter!


Har idag avslutat en prenumeration på en tidning, ett erbjudande jag nappade på för ett litet tag sedan, men kände att det är onödiga pengar, tidningen är bra, men klarar mig fint utan.

Har även skickat in skriftlig uppsägning av mitt träningskort, och eftersom jag aldrig får kroppen att styra mot träningslokalen så blir det bäst så här. Trodde i mitt enfald att om jag tog ett autogiro abonnemang på träning så skulle jag börja, har varit där några enstaka gånger, samt solat lite, men det var ett dyrköpt tänk, det var en bindningstid på 18 månader, men men, man kanske lär sig :)

Har idag då iallafall kapat utgifter på 66:-/mån för tidningen och 299:-/mån för träningskortet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Sebbemax sa...

Dom där träningskorten är livsfarliga :-)
Man tror att om man måste betala varje månad så kommer man gå dit
Det brukar sluta i mycket betalning lite träning :-P

nonhosonno sa...

Jupp livsfarliga, det blir dyra träningspass :)

J sa...

Cutler for prez ;)