onsdag 12 augusti 2009

Gårdagen!

Igår var jag och barnen i ett litet samhälle som heter Henån, strosade runt och njöt av tillvaron, åt en bit mat på Christers och inhandlade två aloe växter i den lokala blomsteraffären, och som nu pryder sin plats i vardagsrummet :)

Nu ligger jag i soffan och läser lite nyheter och dricker kaffe, det är helt tyst, resten av familjen ligger fortfarande. Nu har jag en liten stund för mig själv :) Snart skall jag ta dagens hälsoshot och börja med dagens bravader.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

5 kommentarer:

Svägerskorna's Viktkrig sa...

Kul med en till som äter enligt LCHF metoden! Vi börjar den 24.e :)
Har det gått bra för dej?
Kram

Fru S sa...

Bor du/ni nära Henån?

nonhosonno sa...

Hej Svägerskor, jag började november 2008 och hade innan julafton gått ner 12 kilo, nu har jag slarvat på semestern och gått upp lite, så dax att ta i med hårdhanskarna igen :)

Fru S: nja inte direkt, vi var på en liten utflykt, typ 1 timmes bilfärd.

Fru S sa...

Okey. Jag som sitter här och försöker lista ut var du bor :P

nonhosonno sa...

Fru S: ok, du har nog snart ringat in mig :)