torsdag 6 augusti 2009

Dagens matsedel, fyy!

Jag har svårt att hålla min diet för tillfället, känns inte bra detta, jag vet vad jag skall äta men det blir ändå något onyttigt, helt ofattbart.

Började dagen bra med turkisk yoghurt och div vitaminer och antioxidanter, till lunch/middag blev det köttbullar och gräddsås samt 2 matskedar med makaroner, men framåt kvällen urartade det totalt, fick ett sug så det blev en tallrik med pommes frites och kvarvarande köttbullar samt en klick bearnesås. Huga säger jag bara, har dålig karaktär för tillfället. Måste laga annan mat till mig igen, men det är lättvindigt att äta samma som resten av familjen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Sefo sa...

Ja det är inte lätt att hålla sig emellanåt! Hoppas du hittar tillbaka. =)

Mikkan sa...

Pepp inför framtiden, det är lätt att trilla dit för saker som är mumsiga, man klarar det olika mycket i olika perioder!

nonhosonno sa...

Tack båda, ja det är väl olika perioder, semester och sånt som gjort att man har haft dålig karaktär.