lördag 9 maj 2009

Mat på lördagskvällen


Vi åt kvällsmat för en stund sedan, det blev grillad kyckling. Mumms det. Nu är töserna klara för sömn, de ligger i var sin säng, men jag hör att det pratas på övervåningen, så det dröjer nog en liten stund innan John Blund kommer på besök.

Den ena bilen hann jag med idag också, så nu är den skinande ren. Skall försöka ta den andra imorgon.

Har idag fått upp ögonen för Anoto genom klirr i kassan, har läst runt lite och den verkar intressant av det lilla jag läst, så för att krydda portföljen så funderar jag på att köpa några. Har även sneglat på Industrivärden ett tag och med Finanskvinnans inlägg så lutar det åt ett litet köp där med.

Nu skall jag hälla upp en liten whiskey och slappa.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Spargrisens Mor sa...

Bra fart på er familj hela helgen tycker jag. Jobbas på både hemma och på jobb. Flitiga människor. Du är också en fin manlig förebild för dina döttrar, när du städar, tvättar mm. Och så hinner du blogga, planera aktieportföljen...
Hur går det med SM-portföljen/-erna? Är det avslutat eller pågående?

nonhosonno sa...

Tack så mycket!

Fast ibland känns det som man behöver mer timmar per dygn :)

Aktie-sm rullar på, kom upp en del placeringar på mitt innehav av Eniro denna vecka, min bästa har plats 3145, så det har inte gått så bra placeringsmässigt, men pengamässigt är jag nöjd 100.000kr har växt till 183.282kr, det skulle varit på riktigt då hade man ju gjort kullerbyttor :)

Spargrisens Mor sa...

OjOjOjdå! Så pass.