fredag 27 mars 2009

Snön tinar bort


All snö som kom inatt håller på att smälta bort, vägarna är helt rena, fyllda med vatten, skönt, tittar solen fram imorgon så är det snart borta igen. Fyll våra hjärtan med vårkänslor!

Om en liten stund skall jag och arbetskollegorna ha ett litet möte, bolla lite ideér, efter det skall vi äta en bit mat och dricka någor gott, samt en liten "after work" skall bli trevligt. En fin avslutning på arbetsveckan. Kan till och med bli så att man vaknar med lite huvudvärk imorgon, hemska tanke :)

Wanja röran fortsätter!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så gott då... vilken goooo bild, jag sitter med just en sådan i handen. :D

Ha en trevlig helg oxå! ;)

Anonym sa...

jadu öl och drinkar hör inte till LCHF..
dessutom verkar du dricka ganska mycket mjölk..
2dl mjölk blir ju 10g kolhydrater,nu vet jag ju iof inte vilken gräns du har....

Ellinor sa...

Ha en go helg, skippa ölet och ta ett par tre-fyra whiskey istället:D gött!
Tur för er att snön smältade bort, vi fick ta fram traktorn och röja här hemma, så nu är det fit for fight igen:)

nonhosonno sa...

Jonas: Tackar. Ha en underbar helg ni med

Anonym: Sant, dricker sällan öl numera. Jo det är nog i överkanten med mjölken, funderar på att dra ner det igen, hade en period då jag inte drack någon mjölk alls.

Ellinor: Tackar, jag tog en whiskey också :) Ha en underbar helg