lördag 31 januari 2009

Varning - datorn kan skadas om du besöker den här webbplatsen!

Fick ett mail från en kompis tidigare idag, han undrade vad jag gjort, när han sökte på min blogg så kom detta meddelande upp "Varning - datorn kan skadas om du besöker den här webbplatsen!", jag testade med olika webbläsare men det fungerade fint för mig. Ligger här och surfar och hittar det här, där kom förklaringen, som det kan bli :)

LCHF, GI- metoderna och ekologiska varor säljer som smör, vi vill ha varor utan tillsatser, lightprodukter och lättmargariner minskar i försäljning, och ekologiska produkter samt smör ökar. Helt underbart.

Män är mer överviktiga än kvinnor, men kvinnorna bantar mer, nu skall GI For Men råda bot på det. "GI For Men" är en viktklubb som det kostar att gå med i.

BIG BUSINESS i USA.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Hobbyinvestor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hobbyinvestor sa...

Google har haft problem under dagen kolla http://di.se/Artiklar/Mansklig_faktor_stoppade_Google.aspx?ArticleID=2009\02\01\322253&words=google&SectionID=Ettan&menusection=Startsidan;Huvudnyheter

nonhosonno sa...

Hejsan,ja jag läste det, nere under 1 timme, det fanns en förklaring :)