onsdag 7 januari 2009

Huvudvärk

Jaha här ligger jag, med en tryckande känsla innanför pannbenet, snuvig och tycker lite synd om mig själv. Har haft huvudvärk och feber i 1-2 dagar samt trötta/onda ögon, undrar om jag åkt på nån lindrig version av influensa, lilltösen har ju varit febrig och hon är inte helt återställd gällande hostan. Har valt att sjukskriva mig idag, skall kurera mig och tösen med en extra varm kamin och någon varm dryck. Blir ett inkomstbortfall på februarilönen nu, men det är inget att göra, vi måste ju vara pigga och krya.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer:

Livsturisten sa...

Man behöver sin hälsa för att alls komma nånstans.
Så, det är helt rätt av dej att ta det lite lugnt då du är sjuk.
Krya på dej!

nonhosonno sa...

Så sant. Tack.

Anonym sa...

Är inte det bättre att ta ut tillfällig FP?

nonhosonno sa...

Hejsan, nja eftersom jag är sjuk också, så blir det nog bäst så här.