måndag 12 januari 2009

Första dagen

på jobbet efter en hel evighet kändes det som, fast det var bara 1 vecka. Back in business. Vågen visade liknande siffror som hemmets, men jag kommer göra invägningen imorgon innan frukost för att få rättvisa siffror. Slörprar i mig en kopp kaffe med grädde nu, magen är mätt och god efter hamburgarna med bearnesås.

Fick en faktura från Teknikens Värld som jag lade in för betalning, glömt bort, så den skall jag avsluta, skall maila dom nu direkt och säga upp min prenumeration, går ju inte att lägga de pengarna med mitt köpstopp och mitt mål att bli ekonomiskt oberoende då den tidningen inte direkt ger någon återbäring i form av inkomst :)

Det kom även ett ex av Placeringsguiden i brevlådan, det gillar jag, man får några ex gratis när man prenumererar på Privata Affärer, och det är en tidning som ger återbäring tycker jag.

Sidan 24hbc har uppdaterats. Här finns förklaringen till, vad är 24hbc?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

Spargrisens Mor sa...

Vad är 24hbc?
Vad jag förstår så är det väl det som 24 hour business camp, som du skrev om förut. Verkar vara nå't sorts convent eller event. Eller möjligtvis en festival, knappast en LCHF-grej, eller...
I slutet av januari träffas ett 90-tal av Sveriges ledande webentreprenörer på Hasseludden Yasuragi. Efter inledande middag, mingel och bad slår vi världen med häpnad genom att lansera varsin affärsidé på 24 timmar.

nonhosonno sa...

Ja jag vet vad 24hbc är för något, det var tänkt som en fråga länk till de som inte visste vad det var :) Det kanske blev skrivet lite fel?

nonhosonno sa...

Har redigerat texten lite :)

Anonym sa...

Hoppas vågen bättrat sig tills imorgon! ;)

nonhosonno sa...

Ja får hoppas att den vaknar på rätt sida :)