torsdag 4 december 2008

Julbord och skattepengar

Har precis slutat jobba, duschat och gjort mig fin, sitter kvar här på min arbetsplats och väntar på de andra julgrisarna. Ikväll skall vi äta julmat, företaget bjuder, så om en liten stund när dom väller in blir det en kväll i syndens tecken.... vin, öl, snaps och mat som jag inte vet vad den innehåller, inte bra med tanke på min LCHF diet, men men det sker ju inte så ofta så en liten smäll får man ta :) Skall hoppa över all mat som jag tror innehåller för mycket kolhydrater. Får motionera bort det i helgen, kanske ;) Har ju ätit LCHF i drygt 2 veckor nu och det fungerar kanon, så behöver nog inte vara så orolig för vikten, utan det är mer vad för innehåll man får i sig som är oroväckande.

Skattepengarna kommer in imorgon, YES, äntligen en liten investering, blir till att föra över lite till aktiespar, sen skall jag även betala av lite på en skuld.

Nu är julgrisarna snart här, så jag skall gå upp till lunchrummet och förbereda vinet.... Höres imorgon

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

minna sa...

Hoppas att du och julgrisarna hade det trevligt=)

nonhosonno sa...

Tackar, ja det var riktigt trevligt, god mat och dryck, skoj underhållning, Bröderna Hallberg körde lite julsånger. Tog det lite lugnt, och det kändes bra när klockan ringde 05.30