måndag 24 november 2008

LCHF Hamburgare


Till frukost blev det korv stroganoff med coleslaw, och jädrans vad mätt jag blev, blev nog lite för mycket fett :) Till lunch åt jag endast några fläsksvålar och ett glas mjölk. När jag kom hem lagade jag till några riktigt smarriga hamburgare a´la lchf.



Änglamarks Ekologiska Hamburgare 85% kött
Isbergssallad
Tomat
Ost
Bacon
Lohmanders Bearnesås
Gammeldags mjölk



Snabbt, lätt, och riktigt gott. Stor tösen åt med mig, men var inte så sugen på min kombination, så hon fick en standard med bacon och bröd.

Vägde mig idag efter duschen, "ler" men skriver imorgon vad första etappen visar, skall vägas tillsammans med alla andra julgrisar vid 11-tiden imorgon.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig läsning det här, jag kommer att följa detta. Hoppas det går bra ;)

nonhosonno sa...

Tackar :) Ja om några timmar är det invägning, skall bli spännande.